O grze Crashday

Jeżeli byłeś do smoosh razem serią FlatOut gier wyścigów zburzenia i TrackMania Nadeo hamuje rozwój – ścigając przywilej, wtedy systematycznie próżnia z wszystkim najbardziej błagalne aspekty obu tytułów, miałbyś podstawowy ekwiwalent Crashday. To jest nie, że gra jest straszna, ale tak mała tego ma chęć prawdziwy albo oryginalny; to jest więcej z taniego, kaszlnąłeś suchotniczo – razem sklonować wyżej wspomnianych tytułów. I co jest więcej, to jest nie nawet szczególnie dobry klon. Tryby wyścigu gry brakują – samotnie podekscytowanie – i wyczyn kaskaderski i zwalczyć tryby zawodzą.

Tam ma być założeniem do Crashday, ale to jest przypuszczenie kogoś, jeśli chodzi o co to jest dokładnie. Obuwanie w górę tryb kariery gry po prostu upuszcza ciebie dobrze do środka tła, które prezentuje podnosić się – i – przyszli wyścigowcy w jakiś cockamamie wymyślonej lidze wyścigów. Ale tekst nie wyjaśnia dużo i facet robiący grę głosu jest praktycznie niezrozumiały. Wyobraź sobie, jeżeli będziesz, chętny producent wyśledzający człowieka z najgrubszym brytyjskim akcentem w świecie, pluszcząc jego z przodu serii złych Nowych filmów mafii Jorku, wręczając jemu scenariusz i wymagając, że on mówią dokładnie jak gangsterzy przedstawiał na ekranie. To jest jak straszne gra głosu jest w Crashday.

Raz rozumiesz, że założenie najlepiej jest zignorowane i właściwie skoczyć do gry, znajdziesz gameplay, który jest tylko tak niezdarny jak gra głosu. Wyścigi w Crashday nadzwyczaj sfrustrować. Samochody są floaty, śliskim bałaganem, ślizgając i najeżdżając na przypadkowe przedmioty na regularnej podstawie. To jest wyścigowiec arkady, więc żaden czyjeś proszenie o pobożne poświęcenie do realizmu. Ale arkada albo nie, te samochody są nie fajny, by jechać, ani oni sprawują się dobrze. Oczywiście , sztuczka jest, że musisz jechać specjalnie szybko, ponieważ inni wyścigowcy mają nadprzyrodzoną zdolność, by użyć ich zwyżek szybkości w wszystkich właściwych momentach i zawsze płoną przeszły ty, jeżeli zaciskasz warg. Tak co kończyłeś musienie zrobić jest zapamiętywać każdy kącik i pęknięcie każdego szlaku wyścigu, żeby mogłeś zgodzić się, gdzie użyć twojej zwyżki i, gdzie nie użyć tego. Inna niesamowita rzecz jest, że sens gry szybkości jest nie wszystko to dobro. Zdecydowanie dostajesz sens, że twój samochód jest, by pójść lecąc z kontrolą w jakiejś sekundzie, ale trzewny dreszcz szybkich wyścigów jest zasadniczo nieobecny.

Tylko wyczyn kaskaderski i wyścigi walki są nieznacznie lepsze niż sens szybkości. Tryby wyczynu kaskaderskiego zawierają szlaki napełnione z rampami, skokami i pętlami, ale jest wysoce ograniczony zakres do projektowań szlaku wyczynu kaskaderskiego. Gra brakuje z “spojrzenie w jak zupełnie obłąkany te szlaki są” atmosfera, że takie gry, ponieważ TrackMania ma już prawie doskonali. Oni są nie kooky albo dziwaczny; oni są tylko wiązką ramp i pętli. I oni nawet nie są położeni dobrze. Premia jest, że gra zawiera edytora szlaku, ale nawet jego zakres jest ograniczony, uwzględniając kilka dziwacznych skrętów ale nie dużo więcej.

Tryby walki przychodzą w kilku form. Są prości – wyścigi zburzenia, gdzie cel ma tylko trzasnąć do nieustannie samochodów oponenta, aż każdy eksplodował ale ty. Wtedy jest broń – oparłeś tryby, które dają tobie pistolet Gatling i gotowy do rzutu odpalacz więc możesz pójść orzechy. Te są, o wiele, najzabawniejsze tryby w grze, ponieważ, w surowym kontraście do napędowej fizyki, fizyki trzasku gry są nieźle. Samochody tłuką się na bok dość ładnie i bronie są nie mocno mieć na celu albo użyć, który robi, że swawolne zniszczenie jest dość bezbolesnym procesem. Główne zagadnienie tutaj jest ograniczonym wyborem szlaków i broni. To byłoby miłe, jeżeli byłaby więcej rozmaitości do zniszczenia pod ręką. Ale ze smutkiem jest nie i po kilku grach przeciw komputerowi, działanie dostaje trochę nudnego.

Multiplayer teoretycznie uleczyłby to zagadnienie, ale nawet multiplayer jest nie bez problemów. Najważniejszy problem jest, że nie ma nikogo online, by poruszyć przeciw. Pewny, dużo listy serwerów gier zagranych, ale oni zupełnie są grani przez staw przez graczy w Europie. I europejska wersja gry jest nie kompatybilny z wersją Stanów Zjednoczonych dla jakiegoś powodu. Więc nie będziesz w stanie, by poruszyć przeciw jakiemuś z ich do łat Moonbyte jedną wersję albo innego. Spędziliśmy znaczną ilość czasu próbującego znaleźć US – oparłeś oponenta ale tylko znalazłeś jeden grywalny online meczu podczas tego cała rozpiętość. Aby zrobić, że sprawy są gorsze, zostać w tyle praktycznie rozbity doświadczenie. Próbując zagrać wyścig trzasku kiedy samochody skaczą i skaczą po szlaku jest tylko o najbardziej przykrej rzeczy tobą kiedykolwiek doświadczą.

Oprócz strasznej gry głosu, przypomnienie produkcyjnej wartości Crashday jest kawałkiem bardziej chwalebnym. Jako wspomniany poprzednio, skutki trzasku są zrobione całkiem ładnie i samochody zniekształcają i eksplodują około jak również miałbyś nadzieję. Modele samochodu są nie dokładnie imponujący, ale rozważając, że tylko bijesz ich nieustannie, oni nie potrzebują do spojrzenia dawnego. Szlaki są łatwo najsłabszym punktem ilustracji. Drugoplanowe środowiska są niezmiernie ogólne, stroją się z uprzejmy – wyglądającymi miastami i ustawiają kawałki, jak również nieatrakcyjne budowy. Oni są nie ohydny, ale oni podobają się do oka.

Oczywiście , ktoś mógłby spróbować usprawiedliwić prosta Jane gameplay i całkowity brak oryginalności znalezionej w Crashday przez po prostu wspominanie, że to jest tylko $20 gra. Czy chcesz wiedzieć jak dużo nowa kopia FlatOut 2 koszty na PC? Tak, to ma rację, $20. I kopia TrackMania: Świt? To jest ta sama cena. Zrób sobie przysługę i jedź dobrze do źródeł inspiracji Crashday, która niż płacą dla wynegocjuj – suterena, bush – ligowa wersja tych samych podstawowych pojęć gameplay.





Relatywne: Inne: Zobacz też: http://www.poradniki.zgora.pl

Opinie i komentarze na forum